Resfeber

gånger tusen. Varför får man resfeber? Det känns verkligen som en sjukdom. Det pirrar så mycket i magen och hela kroppen nu så det gör ont! Imorgon är det sista dagen innan vi reser iväg. Tisdag 06.00 går planet till stockholm, och 10.20 lyfter planet till Bangkok. Helt sjukt, som vi har längtat, planerat och väntat på den dagen. Snart är den här! Förhoppningsvis släpper lite av spänningen annars blir det jobbigt.


Kvällen har jag och min familj spenderat hos Adam och hans familj. Där blev vi bjudna på god mat, skratt och trevligt sällskap, och jag fick mig en liten present av fina Ebba, tack tjejen;)!! Vi visade bilder på alla ställen vi planerat att besöka och visade vår resplan. Det ska bli helt underbart!


Ska nu sova, åtminstonde försöka. Har varit svårt de senaste dagarna!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Tack för visningen. Vi kommer att längta efter er men hoppas samtidigt att ni får en helt underbar och oförglömlig resa.Kram från Antnäs

2012-01-30 @ 16:38:12
Postat av: ebba

Haha, varsågod! Kram <3

2012-01-30 @ 17:07:13
URL: http://eebbaajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0