120114

Lite förlängesen sist, jag vet. Kan bara försöka bättra mig! Men oj vad det har hänt mycket roligt sedan sist.

Ett nytt år har påbörjats, 2012. Ett år som kommer bli så spännande. Jag kommer snart att åka på en lång resa med min kärlek, en resa som vi alltid kommer minnas och ta med oss. Vi kommer växa av att måsta klara allt själva och fatta egna beslut. Det kommer vara nyttigt, eftersom vi senare under 2012 kommer stå där på egna ben.

Till hösten kommer vi nämligen börja studera och med det kommer vi flytta till en annan stad. Just nu är känslorna otroligt blandade, det ska bli så spännande att flytta ihop med Adam, studera och lära känna nytt folk, men samtidigtt så otroligt hemskt att verkligen flytta från sitt underbara hem med en fantastisk familj. Lämna släkt, lill Malte och såklart mina underbara vänner. Jag vet dock att vi kommer ses ändå och förhoppningsvis bo i samma stad i framtiden. Det är nog väldigt naturliga känslor jag har och det är ju faktiskt såhär livet ser ut!

2012 firades in på det absolut bästa sättet, och det var min absolut bästa nyårsafton hittills! Kvällen bestod av så otroligt god mat och dryck, massvis med skratt, fyverkerier, spel och fantasktiskt sällskap! Jag älskar att vi börjar bli, ja faktiskt börjar bli vuxna. Livet som vi lever nu är det liv vi nog alla drömt om hela tiden, alla tjejkvällar vi haft då vi grubblat om ditt och datt, killproblem och dramatik. Nu äntligen är vi nog där på ett sätt, och det kändes verkligen så när vi stod där och tittade på fyverkerierna och invigde det nya året tillsammans.

Sen har jag ju även hunnit fylla år, 20 år. Jag hade en så fin dag och under kvällen firades jag av mina fantastiska vänner, vi hade en så mysig kväll tillsammans! Kvällen avslutades på allstar där vi dansade och drack goda drinkar. Tror vi alla vaknade med lite mer huvudvärk än vanligt morgonen därpå, eller vad säger du Sanna?;) Det är bara att vänja sig, vi har ju fler 20årsdagar att fira framöver!!

Tack ni som gjorde min dag till den bästa<3


Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad ska ni plugga och vart? :)

2012-01-15 @ 23:04:48
URL: http://nightsgrow.blogg.se/
Postat av: Sanna

Vad fina ni är <3

2012-01-16 @ 21:00:45
URL: http://sannai.blogg.se/
Postat av: Sanna

Vad fina ni är <3

2012-01-16 @ 21:01:49
URL: http://sannai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0