One day

Har haft en toppen helg vekligen. I fredags lagade jag middag till min kära familj och pojkvän, följt av idolmys. På lördag morgon vaknade jag och Adam upp till en solig och härlig höstmorgon. Vi tog med oss kameran och tog en promenad till stan. Älskar hösten, synd bara att den är så kort. Senare på kvällen blev det middag med Jenny, Frida och Otto på allstar. Väldigt längesedan jag var där, men det var lika trevligt som förr!
 
I somras läste jag boken en dag, som i helgen också kommit ut som film. Det gjorde även mamma, Adam och hans mamma. Så ikväll ska vi alla fyra på bio och se denna underbara bok som film. Filmer brukar ju aldrig leva upp till boken, men tror att den här kan göra det!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tack! Ja bara att sätta igång. Väntar på mer uppdateringar från din sida dock ;)

2011-10-19 @ 12:51:24
URL: http://sannai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0