Lördag

Så skönt med helg. Har varit helt tom sen jag var till veterinären med min lilla hund. Det var dags för att skrapa bort lite tandsten, och då måste man ge hunden lugnande. Allt gick bra men så plötsligt börjar Malte skaka och rycka som ett krampanfall, såg så otroligt obehagligt ut. Jag stod som paralyserad och mina ben blev som gele, trodde inte det var sant, det var nära att jag skulle förlora min Malte. Veterinären visste inte heller vad som hände men gav han fort kortison och något som gjorde så kan kunde andas lättare. Det var det värsta jag varit med om. Som tur var hade jag Adam vid min sida som stöd. Nu mår lill killen bra i alla fall.

Igår kväll var jag och Adam på afterwork med Sanna, Filip, Rebecca och Jimmy. Grymt god mat och trevligt sällskap, blev en toppen kväll som vi måste göra om!

Nu ska jag ta vara på dagen, plugga lite matte, ut och kratta och ta hand om Malte.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0