I’ve known it from the moment that we met

En dag. Jag kan inte sluta tänka på filmen. En sådan vacker kärleksberättelse. Filmen var precis som man föreställt sig och hoppats på att den skulle vara. Vi var alla fyra eniga om att den verkligen var som vi ville. Karaktärerna och hela historien fick dom med utan att ta bort för mycket. Tur att mamma packade ner näsdukar kan jag säga. Men man måste nästan ha läst boken först.

Kanske inte så konstigt att jag blev så berörd, då historien liknar lite hur min och Adams situation har varit. Vi fann varandra direkt, men slutade upp med att bara vara vänner. Våran vänskapsrelation har alltid funnits där och varit väldigt stark och speciell.

Sen kan jag inte riktigt förklara vad som hände, efter en resa till stockholm tillsammans blossade massvis med känslor upp från båda håll och det kändes bara så rätt. Efter den resan har vi varit oskiljaktiga och kan inte föreställa mig ett liv utan honom. Det man söker kan finnas rakt framför näsan på en, man måste bara lära sig att inte se förbi det.

Jag är så glad att det inte tog 20 år för oss Adam. Jag älskar dig så.



Kommentarer
Postat av: Sanna

Så himla fint skrivet, ryser! Ni är så fina tillsammans!

Och ja det kommer att bli en film :D Så då antar jag att jag iaf har med mig dig, bänkad, med lika stora ögon som mig på bio premiären? ;)

2011-10-19 @ 22:18:29
URL: http://sannai.blogg.se/
Postat av: Frida

så himla fina ni är tillsammans! <3 och är så glad att de blev no, de var verkligen menat.. puss&kram! kan ju meddela att jag får följa er på bloggen nu då jag inte träffar er:)

2011-10-19 @ 22:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0