18:30

Fredag, alltid lika fint! Den här veckan har gått så galet fort, men jag klagar inte. Väntar på att Adam ska sluta så vi kan fara ut till antnäs, blir mys till idol och kanske någon film. Om vi har tur så är det stjärnklart så vi kan fotografera lite. Vi har ju gjort vårat första inköp, en Nikon d7000. Försöker lära mig allt som går nu, är så himla svårt. Men har börjat få koll nu på blädaren, slutartiden, skärpedjup, ISO osv. Måste lära mig allt tills vi ska ut och resa!

Vi har börjat planera lite nu om vart vi ska åka. Thailand är en självklarthet och Bali. Men sen vet vi inte riktigt, Japan hade varit väldigt häftigt, men det hade ju Australien och Nya Zeeland också. Hursomhelst kommer det bli så underbart, och mormor och farmor jag vet att ni läser och ni behöver inte oroa er! ;)



Pic, Weheartit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0