Lördag

Helg! Så skönt. Har jobbat heltid i veckan så är verkligen slut. Lite ovant när man jobbat halvdagar innan, men jag klagar inte. Mer jobb mer pengar helt enkelt.
Igår blev det jobb sent, och sen bara mys med god mat till idol. Nu väntar jag på att min karl ska sluta så vi kan åka ut till Antnäs. De har beställt sushi av japanerna (jag och Adam). Vi börjar bli riktigt grymma på att laga sushi och japansk mat. Det är ju så gott! Sen får vi se vad kvällen bjuder på. Kanske hittar på något med David och Jossi!

Annars ska jag tvinga Adam att se den tredje twilight filmen, så vi kan gå och se den nya. Ingen annan verkar ha lust att se den!! Förstår inte, de är ju så bra! Så får tvinga med mig Adam. Ja jag erkänner, jag är och kommer alltid vara såld på de filmerna. Såg ju faktiskt första två gånger på bio..

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag är helsåld på böckerna och var tidigare tokig i filmerna. Har sett "Twilight" 3 gånger på bio och "New Moon" och "Eclipse" 2 gånger.. men har bara sett "Breaking Dawn part 1" en gång på bio haha ;)



Den var rätt bra!

2011-11-21 @ 11:21:16
URL: http://miaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0