22:10

Måndag. Helgen har varit mysig, har verkligen återhämtat mig. Mina föräldrar har varit i Sthlm under helgen och nu är min far i Canada för jobb (hoppas allt går bra, vi tänker på dig!). Så jag, Jeppe och Adam har haft en mysig helg tillsammans. Idol, godmat, film, godmat osv. Tur att jag har en pojkvän som uppskattar att laga och äta god mat lika mycket som mig. I fredags bjöd jag på Yakiniku med biff och i lördags lagade vi kyckling med risotto och kantarellsås. Gott!! Nog kan vi laga mat alltid.

Vi for även till gammelstan och fotade och vandrade runt på kyrkogården, magiskt! Otroligt med alla ljus till anhöriga som gått bort, det slår en hur många som faktiskt förlorat och sörjer någon. Det var väldigt väldigt vackert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0