Don’t Look Back In Anger

Kollade just runt lite här på min blogg, och insåg att jag bloggat till och från i 3år och 3 månader. Det är en rätt lång tid alltså. Är väldigt glad att jag började och att jag fortsatt skriva såhär länge, och eftersom jag har skrivit ganska personligt så finns det väldigt mycket känslor med i många inlägg. Både bra och dåligt det där med att läsa känslofyllda inlägg, men mest positivt eftersom man nu i efterhand kan se på hur man hanterade sina nergångar och lära sig av det. Samtidigt som det finns så otroligt mycket fina och underbara minnen som man blicka tillbaka till och minnas så mycket lättare.

Man måste sluta fokusera på sig själv och älta saker som varit, det kommer bara göra dig olyckligare, man måste lära sig att vända blad och blicka framåt.

Säger bara, se Hanna Hellquist serie Jakten på lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0