Oh this town kills you when you are young

Att det är fredag imorgon känns underbart, kanske lite mer än vanligt till och med. Beror nog på att förra helgen sög ur all min energi, kände mig rent ut sagt tom på söndag kväll. Upplevde en helt ny nivå av trötthet kan man säga. Fredag slutade med ambulans till sunderbyn, satt i framsätet dock men var helt slut när vi äntligen kom hem. Lördag började riktigt bra, behövde den kvällen verkligen. Men tyvärr tog den en helt annan riktning..

Så vad ska man säga. Vissa val och prioriteringar här i livet kan jag inte förstå mig på.

Men imorgon får jag finbesök på jobbet kan man väl nästan säga, har gått runt och lett hela dagen! Åh håller tummarna och berättar varför om allt går vägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0