Måndag

Nu var det alltför längesedan jag skrev här. Får som ingen rutin på att skriva, men ska göra mitt bästa. Finns ju så mycket att berätta om! Så släkt och vänner, jag ska skärpa mig.

December har det hunnit bli. En av mina absoluta favorit månader, massa mys med bak och julklappshandel. Älskar det! Ska försöka se till att inte behöva panik handla klapparna i år bara, brukar lätt bli så. Ser ganska lovande ut än så länge. Igår var jag och mamma på storheden hela dagen och fick en del julklappar köpta, mycket mysig dag!

Har varit hemma från jobbet sen i fredags, har åkt på någon riktigt konstig förkylning. Så trött och orkeslös i kroppen, sprängande huvudvärk och otroligt ljudkänslig. Så jag blir nog hemma imorgon också, vill verkligen inte få någon seg förkyldning nu när man har så mycket roligt framför sig. Man får göra det bästa av situationen helt enkelt, som jag och Sanna gjorde i lördags. Vi var sjuka tillsammans i Filips myysiga lägenhet med ben&jerry, godis och alvedon till victoria secret. Gav mycket positiv enerig när man känner sig som hängigast. Tack gumman:)
Nu ska jag krypa ner och kurera mig!
Såhär mysigt var det i gammelstan när jag och mamma for och hämtade
Adams bil. Vilken julstämning! Tack för en supermysig dag fina Mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0