When you kiss me on that midnight street

Onsdag idag, mer än halva arbetsveckan över. Fint! Tycker dagarna bara passerar förbi en efter en, går så fort. Vet inte om det är bra eller dåligt. Bra antar jag.

Helgen då, i fredags var jag med sanna och frida och myste på. Vad skulle jag göra utan er? Lördag åt jag middag med min söta mormor och min mor, smsade sedan sabinis och hörde vad hon gjorde. Fick ett svar där det stod, "är i en lägenhet med typ 25 killar". Var väl där på ca 5min. haha:) kvällen avslutades på allstar. Riktigt trevlig kväll!

nu ska jag tillbaka till gitarren, bon iver och mitt te. godnatt!



Every dream inside my soul
When you kiss me on that midnight street
Sweep me off my feet
Singin' ain't this life so sweet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0