100920

Ny vecka igen då. Haft en toppen helg så det känns helt ok. Fredag lagade jag gomiddag med min far, hur gott som helst. Vi gjorde det som vinnaren i halv åtta hos mig gjorde, riktigt bra! Sen kom tre fina tjejer hit, sabina, lina och sofia och myste på, film, skratt, prat och musik. Riktigt bra kväll. Lördag blev det kalas för min kusin william och efter det utgång på allstar med samma brudar. Helt klart en grym kväll!

och! röstade för första gången igår. Stort. Var lite nervöst där ett tag under valvakan, så länge jag höll mig vaken. Men kändes som man kunde somna rätt så tryckt, alliansen fick ju faktiskt sitta kvar! Grymt. Jag vill iallaflall leva i ett land där man får välja och bestämma över sitt eget liv. Det ska löna sig att jobba och att utbilda sig, tycker det är så dumt att om man har slitit och kämpat i flera år med att utbilda sig och arbeta ska behöva skatta bort typ hälften av det man tjänat. Alla är vi olika och därför går det inte att ha lika för alla. Dock så förlorade ju alla igår kan man säga, fyfan säger jag. Säger bara SD, orkar inte ens. Ska sluta babbla på om det här nu, är inte så intresserad egentligen. Men man har ju blivit lite påverkad av allt jäkla prat överallt. nåväl.

goodnatt.










Sometimes, you have to forget what you want to remember what you deserve.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0