100916

I prick en månad har jag jobbat på ASL nu, bara 11 kvar då! Nä men det går riktigt bra, börjar få kläm på allt nu. Börjar få kläm? säger man så haha. Men i en månad nu har jag börjar bli lite lat, och rastlös. Jobbar, kommer hem, går ut med malte och sen typ sover? Något som saknas liksom, vilket är träningen. Sjukt vad jag vill börja träna igen. I våras körde jag och oskar sjukt seriöst, och kan lova att det gav resultat. Fick verkligen inte nog, ville bara gymma typ! Så nu är det nya tag som gäller, dock ska jag inte bygga lika mycket nu tror jag. Vet ju att jag kan det om jag vill:) Blir mer kondition nu för att få bort lite sommar och styrka för att hålla kvar de muskler jag nu har kvar!

Så nästa vecka och framöver hittar ni mig på inpuls!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Nice, då ses vi! ;)

2010-09-17 @ 12:11:41
URL: http://sannai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0