He's got me burnin, my brain starts spinning

Hallå hallå. Kom just på att det var ett bra tag sen man skev något här. Vilket det tydligen var. Det har väl hänt rätt mycket, men samtidigt rätt lite sen sist.

Jag har jobbat, och jobbat. Vilket går riktigt bra faktiskt! Jag har börjat träna igen, vilket känns otroligt bra. Dock inte den otroliga träningsvärken som man får nu i början. Just nu kan jag knappt gå pga mitt och fridas mördar benpass igår. Jag har haft riktigt bra utekvällar, förra veckan på fiske. Vilket var gryymt, om man bortser från att jag blev lite för arg där ett tag. Mycket bättre kväll igår, helkväll på allstar blev det. Lätt bästa kvällen där, var tydligen fullsatt!

Vad mer, jo idag har jag också förälskat mig i ett par jeans. Helt gaalet vad otroliga dom är. Lika sköna som mina älskade springbyxor. Säger bara acne.

annars känns livet helt ok nu alltså, bättre och bättre för varje dag:).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0