101115

Måndag. Hemma igen efter en riktigt fin helg i stockholm. Fredagen spenderades på stan med min mor och bror. Jesper shoppade nog mest, och oj så snygg han blev! På kvällen blev det gomiddag hos min morbor, Jenny och Julia. Jättetrevlig kväll!

På lördag blev det båt och matmässa hela dagen. Helt sjukt vad stora båtar det finns, största segelbåten vi gick ner i var väl på 54 fot. Galet. Dagen avslutades på en libanesisk resturang, och det var så sjukt gott. Hela bordet var fyllt av olika röror och såser, grillat kött och massa annat. Kan vara det bästa jag ätit ute!

Har haft en jättefin helg med min familj, det är inte ofta det finns tid till att göra något sånthär så är verkligen glad att vi kunde åka tillsammans!


Kommentarer
Postat av: Louise

Ja du får göra det! :) Dom var sjukt söta.

2010-11-17 @ 22:33:40
URL: http://tangoberra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0