Torsdag 19:24

T r ä n i n g s v ä r k. Får väl skylla mig själv att benträningen inte har varit den bästa precis, lite för stort uppehåll från den känner jag. Eller ja det känner jag nu iallafall kan knappt röra mig haha, tänkte ta en liten löptur men det funkar bara inte. Tror min träningskompanjon känner samma. Annars har jag fått sånt sjukt träningssug nu alltså, kom ner i en liten svacka när mitt inpulskort gick utm men nu jäklar har det kommit tillbaka. Det är ju så galet roligt!! Ni ser ju träningen har ju ändå börjat ge lite reslutat, eller?



Kommentarer
Postat av: Natalie

haha, alltså den.. ser ju så jävla äkta ut så jag blir mörkrädd alltså! Om två år, så ser du ut sådär. Okej? :D



Men vad roligt att höra. Precis, men vill ju bara ha meeer när man väl börjar se resultat!

2010-05-06 @ 20:04:19
URL: http://natalieniska.blogg.se/
Postat av: fia

Blir alltid lika chockad när jag ser dina biffiga armar;) När jag och moa var på coldplay i gloden köade vi i kanske 4 5 timmar:) Har inga pengar på mobilen just nu så jag kan inte ringa:( Men jag kommer hem inom kort;) uss på dig<3

2010-05-08 @ 17:38:10
URL: http://sofialaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0