Open up your window

Vilka underbara dagar det har varit nu. Känner att jag börjar hitta tillbaka till mig själv nu, eller så är det bara så att energin har hittat tillbaka till mig så jag orkar vara mig själv igen! Fick världens bästa känsla idag, helt lycklig typ, underbart!

Göteborgs vistelsen blev som väntat, helt fantastiskt bra. Har nog aldrig skrattat så mycket och kommer nog inte göra det förrän vi återförenas igen. Har umgåtts med världens roligaste och härligaste brudar. Vi tog oss till och med till kvartsfinal, i A-slutspel! Kan ni fatta, dock räckte det inte riktigt att värma upp med endast dextrosol så vi förlorade den med 3p. Ändå tokigt bra. Resten av tiden spenderade vi på stan, på dagen och på natten. Nä vi hade en grym resa helt enkelt, vill tillbaka!

och vad har hänt med vädret här i Luleå? Helt sjukt. Imorgon är jag ledig och ska spendera dagen i solen, har haft feber hela veckan så solen kändes inte så lockande då. Så blir en bra dag i morgon tror jag allt, kvällens planer kan bara bli bra dom med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0