Live Laugh Love

True Blood slutar aldrig överraska, finns inte så mycket mer att säga. Torsdag imorgon vilket betyder att jag är ledig, hur skönt blir inte det? Galet! Har massvis med planer inför dagen också, men ska nog hinna med det mesta! Kan förövrigt inte förstå hur sjukt lite det är kvar av gymnasiet nu, riktigt skrämmande samtidigt som det är så sjukt spännande också. Det mesta är fixat nu, studentklänning och balklänning, skor till båda, frisörtid, balbiljett, bil till balen och allt sånt! Dock måste vi börja planera studentveckorna nu, tror festarrangörerna i klassen måste samlas för ett viktig möte inom en snar framtid, eller vad säger ni Nv3a?


Kommentarer
Postat av: Natalie

Tack hurru, Jag fick ju värsta chocken när jag såg den där bastubilden på dig. Eller snarare på din arm. Min tanke var väl ungefär "är inte hon biff? Då är nog ingen det". Rätt bra ps:at, fattade inte förän jag hittade den riktiga bilden ;-) haha.



Men det verkar ju gå bra för dig också! Det är så roligt att det FINNS fler tjejer som tränar seriöst.

2010-05-06 @ 10:40:24
URL: http://natalieniska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0