Halv åtta hos mig

finns det ett mysigare program? Tror inte det. Det är så himla bra, man får sig ett riktigt gott skratt varje gång!

Tisdag idag, började 14.40 men jag och oskar for och gymmade innan min idrott. Så blev idrott från 13.00 till 17.00, rätt länge alltså men nu är det sluttapen inför sommaren så bara köra på nu haha. Ett tufft benpass, ett galet thaiboxing pass och sen blev det höga höjder. Trodde jag skulle slippa gå upp dit två gånger, men blev inte riktigt så. Sjuukligt darrigt men en jäkla skön känsla ändå.

Nu hoppas jag att nya the hills och the city avsnitt kommit ut, känns som jag är värd det nu alltså!




Kommentarer
Postat av: linn

Halv åtta hos mig är bäst!

2010-05-05 @ 14:58:31
URL: http://linnstahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0