Det är dags att lägga på, men att stanna känns så rätt

Vilken fin dag, börjar bli varmt igen! Vaknade tillslut där vid halv 12 av att sabina hade ringt ett x antal gånger haha. Hon ville att jag skulle med och kolla på Jonna och några andras slutproduktion, så vi cyklade in mot kulturens hus. Jäklar vad bra du är Jonna, och jag håller med dig, mellissa horns texter alltså. De stämmer in allt för väl.

Sen mötte jag upp oskar för lite träning på hh. Blev bröst/triceps! Är fortfarande hur trött som helst i armarna, men en underbar känsla. Måste ju ta vara på min träningskompanjon innan han försvinner från Luleå och bosätter sig i Sveriges ände, Lund. Vem ska jag då träna med liksom? Tråkigt.

Jag saknar dig redan frida! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0