Söndag 18:57

Då börjar helgen lida mot sitt slut. Blev ännu en fin helg, tillsammans med massa trevligt folk. På fredag hade vi en lagkväll med ledarna och laget ute i brändön, blev mycket skratt och glada miner. Jag och Rasch var överlägsna på tipsrundan, right? :) Sen bar det iväg till stan där det blev allstar. Riktigt trevligt hade vi, men där vid 2 kände vi att vi inte riktigt kunde sitta still längre så vi sprang över några till cleo där vi dansade sista timmen. Grym kväll!

Tog mig upp rätt tidigt på lördag för en tur till stan. Satte mig på roasters med Sabina, Asplund och Smeder där vi blev kvar någon timme och pratade om allt mellan himmel och jord. Riktigt trevligt hade vi!

Kvällen tillbringades med markus, jens och sabina och massa fler folk sen. Hann förbi en fest innan vi tog oss vidare till allstar, där vi fick en riktigt trevlig kväll. Kände dock att orken försvann ju längre tiden gick så var rikitgt skönt att komma hem till sängen sen!

Nu laddar jag upp för sista matchen med korpen, känns sjukt tråkigt alltså. Basket gör mig lycklig för stunden och jag behöver den stunden mer än någonsin..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0