Söndag 15.38

Det blev en riktigt lugn helg. Det var nog ändå på tiden tror jag. I fredags blev det lite quality time med sabinis, tur att hon också var sugen på en lugn kväll, behövde verkligen sällskap den kvällen. Har så otroligt mycket att göra, får panik när tankarna hela tiden vill tänka på annat, kan verkligen inte koncentrera mig på det som är viktigt. Förhoppningsvis kommer det mesta lösa sig. Igår kom Jenny, Johan och Otto hit, vi såg låt den rätte komma in som verkligen var skum, men samtidigt riktigt bra!

Vet ni hur jäkla sugen jag är på att åka skidor nu, eller ja bräääda. Men vill lära mig åka skidor också, så man slipper ploga sig fram. Ser faktiskt gaalet roligt ut med skidor också, även om jag inte kommer lämna min bräda i första tagen. Dagarna efter kåbdalis gjorde så att suget efter att få åka inte vill försvinna alltså, är så sjukt sugen! Vill inte sitta inne framför böckerna nu när solen äntligen vill titta fram, känns så grymt tråkigt.

Motivationen är verkligen som bortblåst, nåväl känner att det inte spelar någon roll vad jag får för betyg på de resterande sakerna i skolan. Bara HP som spelar någon roll för mig ändå. Nu vill jag kunna leva livet lite också sista tiden då man har alla nära sig. Tänk på hur splittrade vi kommer bli, usch vill inte tänka på det. Jenny far till Umeå, Oskar till världens ände vilket är skåne, alla i klassen kommer nog fara åt massa olika håll. Så samtidigt som man längtar otroligt mycket till studenten så skrämmer det en mer än något..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0