Söndag 10:57

Skönt att vakna någorlunda utvilad för en gångs skull. Blev en lugn kväll igår med Sabina, Markus och Jens. Det behövdes allt, kan säga att jag hade rätt svårt att hålla ögonen öppna under filmen där ett tag, har nog aldrig somnat så fort som när jag kom hem.

Sitter nu och försöker ta mig igenom ännu en fas, går faktiskt framåt. Har på någon musikkanal samtidigt som spelar alla jäkla partylåtar man kan tänka sig, aah längtar redan till nästa helg alltså! Förhoppningsvis går veckan fort.

:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej det kändes ju inge vidare. Måste verkligen plugga järnet till på torsdag :S

2010-03-14 @ 21:51:18
Postat av: Sofia

Var såklart från mig :P

2010-03-14 @ 21:51:46
URL: http://nightsgrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0