en fredag

Igår kom jag hem från kåbban, och fyfan så grymt kul det var. Åkte ju dit i onsdags med pappa, min bror, farbror och kusin. Det var hur jäkla bra som helst i backen, hur mjukt och skönt som helst och massvis med snö. Åkte konstant tills backen släcktes ned, då blev det bastu och mys i stugan med mina galna släktingar. Har seriöst ont i magen efter allt skratt, jag lovar dom är galna haha så sjukt roligt.

Vaknade tidigt på torsdag och vid halv 10 möttes vi av soool och en nypistad backe. Kunde inte bli bättre! eller jo det kunde det, efter en timme kom sabina, rebecca, sanna, frida, martina, per, tomas, adam och två antnäsbor som var suuuugna på att åka lite skidor! Oj så roligt vi hade det, tror vi alla är med på att göra om det innan snön förvinner? :)

nu - sabina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0