Along the broken road

Att sitta på skolan en söndag hör ju inte riktigt till, men så har min söndag sett ut. Kycklingarna kläcktes nämligen idag, något som jag absolut inte kunde missa. Oskar följde med som sällskap så vi höll koll på dom små, tror tre kläcktes medan vi satt där och pluggade. Världens sötaste små saker! Sen blev det träning och efter det luleå basket, riktigt grymma idag var dom kan jag lova.

Annars så vet jag inte. perioden som varit den värsta på länge verkar aldrig ta slut. allt blir bara mörkare och tyngre. och vad händer med våren? Snöoväder i slutet på mars gör ju allt lättare också. som tur är har jag mina fina som gör allt värt.

Confusion never stops
Closing walls and ticking clocks


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0