You belong to me

Vilken himla fin dag, nu får vi bara hoppas på att vädret håller i sig till på fredag till balen. Ska bli så roligt! Dagen har jag mestadels spenderat i solen med min mor, riktigt mysigt. Så otroligt skönt att få tid till annat nu, som att mysa med sin mamma lite, istället för att all tid måste gå åt till plugg. I söndags var vi och såg sex and the city, och jag förstår inte vad alla recentioner svamlar om. Filmen var hur jävla grym som helst, har inte skrattat så mycket på länge alltså. Vill se den igen!

Ikväll ska jag äntligen få se de sista två avsnitten av true blood, som jag längtat, och tur som jag har slipper jag se det ensam. :)

Har lärt mig mattias favoritlåt också, den är verkligen ritkigt bra.
Nu ska du bara lära dig den också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0