The way you move aint fair you know

Vilken start på studentfirandet vi fick till igår. Världens mysigaste förfest med klassen, sen en rolig bussfärd mot stan och kafelino. Väl där tillbringade vi många timmar på dansgolvet och hade det sjukt roligt. En riktigt bra första kväll måste jag säga! Ni är grymma.

och imorgon är det en stor dag. Känns som det var nyss det var jag som stod där med stora ögon och såg upp på alla vackra klänningar och frisyrer. Nu är jag jag och mina fina vänner som kommer stå där! Galet, förberedelserna börjar redan kl9 ute i persön för sminkning. Vi ses väl i stadsparken kl 18?;)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Fin bild!

2010-06-03 @ 23:10:28
URL: http://nightsgrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0