en torsdag

Idag har jag gjort mitt sista matteprov på gymnasiet, i matteE. Det känns så grymt skönt!..eller? Ändå tomt det kommer bli nu på något sätt, från att ha haft matte typ 80 min 4 gånger i veckan, till.. 0 gånger? Konstig och tråkigt, även om jag inte är världbäst på det så tycker jag ändå det är riktigt kul.

Efter lunch blev det en sväng till inpuls, där det äntligen inte var så galet mycket folk. Seriöst, har hela luleå bestämt att deras nyårslöfe ska vara att komma i form typ. Kö till maskinerna är ju inte så himla kul liksom! Nåväl, idag var det inte mycket folk, blev spinning och core, den nya coren var tuuuung kan jag lova.

Nu blir det ännu en kostföreläsning med fotbollen, känns som att vi borde kunna det här med att äta rätt vid det här laget!

Ikväll blir det nog att se en av falk filmerna, haha ni ska se mitt och jennys skåp! :D Ojoj behöver man lite energi till allt plugg är det bara att låsa upp det och kika in där haha! :)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Okej jag vill ha er skåpdörr!! haha, såg Falk-filmen igår, han är ju förbannat snygg!! xD

2010-01-18 @ 23:48:50
URL: http://nightsgrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0