Äääääntligen

Först och sist. Som jag har väntat, men nu har dagen som jag längtat till äntligen varit. Min 18 årsdag. Har aldrig varit så lycklig och så glad som jag var under gårkvällen, hela natten och hela dagen idag. Jag fick höra att jag var som en lycklig solstråle på dansgolvet, vilket nog stämde rätt bra, för jag kände mig som en sådan faktiskt.

Kvällen började hos mig med middag och efterrätt med mina absolut bästa och finaste vänner. Massvis med prat om gamla minnen, vilket resulterade i både skratt och tårar. Jenny och Sabina höll ett tal som gjorde så vi alla fick tårar i ögonen, det fanns mycket starka känslor i luften <3. När vi var mätta och belåtna bar det iväg till gäddvik där det var riktigt trevligt. Sedan for vi vidare till Grace, där det var hur roligt som helst. Träffade massvis med folk och dansade som aldrig förr. Tokigt bra :)

Idag sov jag ut tills jag blev grattad, sedan kom hela släkten för att gratta mig ännu mer. Så himla mysigt har det varit. Fick senare besök av tjejerna igen, Oskar och Johan var också sugna på lite tårta haha :) Sedan for jag, Sanna, Tomas och Victor för att se Avatar i piteå. Ett riktigt bra avslut på en grym födelsedag kan jag säga. Filmen var amazing.

Nu ska jag sova, är som ni kan förstå, helt slut :)


Kommentarer
Postat av: fia

Åhh erkänn bra blid haha! Det var så vi såg ut hela kvällen kan jag tänka mig:D Jag älskar dig mig och nu jävlar är vi båda småisar 18 så nu jävlar kör vi:D

2010-01-07 @ 02:51:47
URL: http://sofialaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0