24 januari

Inatt vaknade jag av att mitt hjärta klappade så otroligt hårt. Det klappade sakta och så jäkla hårt, var inte roligt alls. Det har fortsatt nu hela dagen typ, får hjärtklappning av ingenting. Sen har jag fått tungt att andas igen. Kan som inte ta djupa andetag, det tar bara stopp mitt i allt när jag försöker andas in. Så himla obehagligt, men har ju varit och gjort alla tester man kan göra. Läkarna hittade inget och frågade om jag inte bara inbillade mig. Jo eller hur? Ett konstant tryck på bröstet liksom och min mage har också blivit knäpp igen. Sväller upp av ingenting och sjukt skum. Inte bra just nu alltså..

Har varit en riktigt fin helg ändå. I fredags firades Josse som också fyllt 18! Vi var först på förfest där vi dansade och hade det supertrevligt. Senare gick jag och josse till the corner, väldigt blandat folk och vi hade det riktigt trevligt :) Lördags morgon tränade jag ett hårt strykepass med rebecca, bästa på länge kan jag säga. Har träningsvärk i axlarna, och det är inte ofta kan jag lova. Kvällen spenderades i brändön med alla fina vänner! Himla roligt att träffa alla igen, vi åt fin middag hos otto och sen gick vi ut en massa till fritidsbyn där det var mycket glada människor haha :)

Höjdpunkten idag var korpenmatchen lätt, vi spelade mot näst bästa laget i seiren. Kändes som att alla i deras lag vad över 190 typ, tjejerna också. Det kändes rätt tungt innan matchen då typ mer än halva vårat lag liiite mindre än så, men det blev ändå riktigt jämt! Så jääkla roligt alltså, matchen slutade 59-64 tror jag:)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Pappa har också haft sådär, tryck över bröstet och svårt att andas. Läkaren sa att det var stress och typ ångest som kunde orsaka sånt, varva ner Linnea! :p

2010-01-25 @ 19:31:41
URL: http://nightsgrow.blogg.se/
Postat av: Sanna

Vi ska prata sen märker jag! :)

2010-01-26 @ 20:05:23
URL: http://sannai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0