2010!!

Vilket avslut på 2009 vi fick till. Helt fantastiskt. Nu i efterhand när man tänker tillbaka på kvällen förstår man hur sjukt roligt vi hade det. Kvällen började hos Josse med trerätters middag, sång, dans och lite spelande. Redan då var humöret verkligen på topp! Vi tog oss till lokalen där vi tillslut var 19 glada brudar i bikini! Ni kan ju tänka er, våran kväll fram till 12 bestod av dans och sång i jacuzzin! Vid halv 11 tog vi oss in till stan, för att sedan åka tillbaka till lokalen, där allt blev ännu mer roligt och galet.  Hur lyckad kväll som helst, 2010 kommer alltså bli ett grymt år.

Första dagen på det nya året har jag spenderat på det absolut bästa sättet:) Vid 15 kom jag hem från Victor så då tog jag en lång dusch, fyfan ni skulle sett vattnet i jacuzzin där vid 4, inte så nice. Sen bar det iväg till mormor för middag och mycket mer än så blev det inte :) Bilder kommer sen när jag får tag i några!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0