Ny vecka nya tag

Var är dina syskon just nu? Jesper sover nog.
Vad gjorde du kl 2 inatt? Låg vaken.
Vad är det första du gör på morgonen? Stänger av larmet på mobilen och somnar om.
Hur svarar du i hemtelefonen? undviker att svara där.
Hur svarar du i mobiltelefonen? Beror på vem det är, oftast hallåå :)
Vem ringde du senast? Sabina tror jag.
Hur mycket pengar har du? inte mycket, men klarar mig ändå
Senast kramat och när? Victor, för några timmar sedan!
Antal timmar sömn inatt? 5-6 kanske, sov dåligt.
Vem sov du hos senast? Brändön
Vem sov hos dig senast? Jenny tror jag.
Vem vet mest om dig? mina tjejer vet nog det mesta.
Vem vet du mest om? Sabinis och jenny
Vad ser du fram emot? Balen och studenten!
Vad vill du ha just nu? Körkort
Vem längtar du mest efter? Fridaåkeblomis
Vem stör du dig på? Ingen tror jag
Vem vill du sova bredvid inatt? svårtattlistaut?
Vilken buss åker du oftast? 7an!
Vilken årstid är det nu? Viiinter
Anser du dig själv snygg? nej
Har du varit kär? Jaa
Är du en bra partner? ja det tror jag allt :)
Har någon varit otrogen mot dig? nej
Har någon varit otrogen mot någon, med dig? tror inte det.
Har du varit otrogen? aldrig. 
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Ja.
Vad åt du senast? apelsin
Är du polare med grannarna? Ja chris! :)
Har du varit på ett party? ett? ;D

Kommentarer
Postat av: sofia

JAG ÄR PACKAT OCH DU ÄR SÖÖÖÖÖT!!

2010-02-12 @ 21:00:21
URL: http://sofialaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0