Tick tock on the clock but the party don't stop, no

Vilken helg. Jag är helt slut! Men oj vad roligt vi har haft. I fredags blev det middag på allstar med Sabina, Kajsa, Sofia, Carl, Jimmy, Oskar och Tomas, kul med nytt folk! Träffade folk man inte sett på länge också, trevligt trevligt. Kände att jag var sugen på att dansa lite så vid ett gick jag till cleo där jag inte blev ensam länge, träffade majsan och julia nästan direkt och massivis med andra! Var riktigt bra där faktiskt. Kom dock hem lite för sent på grund av att det blev massa krångel, men men så kan det bli.

och igår var det bara att tagga om. Vid 19 bar det iväg till Josse där vi beställde hem gomat från walle. Vi hade supertrevligt och laddade upp inför farmen. Så vid halv tio skjutsade Andre oss till boden där det var fullkomligt galet. Hur mycket folk som helst i alla åldrar, stämningen var på topp och det spelades faktiskt riktigt grym live musik från nå band och såklart från Alcasar! Haha vi stog längst fram och skrek, och frida fick sig ett hivarmband av han killen i alcasar. Ska ladda upp en film därifrån sen, så sjukt roligt. Vid halv 3 åkte vi hem med brändögrabbarna, jag och frida kröp ner i min säng och somnade nog på 3 sek? En riktigt lyckad kväll, ska lätt dit nästa gång.

Ikväll blev det att spela match, mot boden var det den här gången. Vi spelade grymt faktiskt, så jävla roligt. Alla kämpade på och det lönade sig! Vinst med typ 15p, vi har börjat få igång ett riktigt bra spel nu alltså!

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0