Meet me halfway

Provet idag gick ändå bra med tanke på att jag pluggade det mesta imorse klockan 7. Skönt att få det gjort! Men tror jag måste skärpa mig med planeringen en aning. Trodde den här terminen skulle bli den lättaste, men så blev det ju inte riktigt. Men snart är det vår, och det kommer nog bli lite lättare då. När solen äntligen vågar sig fram! Längtar sjukt mycket efter att kunna springa utomhus, fick värsta suget efter att springa. Men nu skulle ju typ halsen frysa sönder om man försökte.

Åh snart går våra inpulskort ut tror jag, vad ska man ta sig till då? Det som håller mig vid liv nu är träningen där alltså, så sjukt roligt! :D Snart kan jag lämna de där små silverhantlarna i vissa övningar haha hur nice är inte det :) Nu vill lill malte ut bäst jag tar ut han på en prommis då!







It's in your hands now.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0