Måndag

Vilken grym helg det har varit. Fredag blev en toppenkväll som började hos Sofia med massa tjejer och avslutades på Cleo. Där var det riktigt roligt träffade hur mycket folk som helst och jag var överglad som alltid haha :) Lördagkväll lagade vi tre rättersmiddag hos Frida, bästa kvällen på länge tsm kan jag lova. En gång är ingen gång, två gånger är en tradition. En tradition som vi kommer följa <3

I torsdags var jag iväg till pitå med min kära mor på jakt efter balklänningar. Testade rätt många men kom nog mer fram till vad jag inte vill ha, det är ju en början iallafall. Vi fick iallafall en supermysig dag! :) Har faktiskt hittat två klänningar på blocket, såklart kan jag ju inte välja. En kostar 1000kr mer än den andra också, så jag antar det blir den billigare, men kan som inte släppa den dyra. Hade varit så skönt att kunna stryka det från listan iallafall! Har ockå hittat en perfekt studentklänning, men lär ju bli några innan man kan bestämma sig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0