en söndag

Vet ni, jag har världens finaste rum, och världens finaste föräldrar som hjälp mig med allt. Vill aldrig gå härifrån nu alltså. Mitt sovrum består nu av endast en dubbelsäng, och den är hur fin och mysig som helst. Vill inte ens tänka på hur tungt det kommer bli på morgonen att gå upp, som att det inte var det innan liksom..

Helgen blev rätt bra ändå. Vi hade en riktigt fin kväll hos Hanna med naturtjejerna, världens bästa alltså, vi fortsatte på kafelino där vi dansade loss och kvällen slutade på färjan. Där vi inte blev speciellt länge, det kändes som att man förflyttats tillbaka till typ brass. Hur konstigt som helst. Nåväl, vi hade ändå trevligt :)

Juste, min studentmössa var hur fin som helst. Nu börjar det närma sig.. :)

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0