Christmas lights

Knappt två dagar till den stora dagen då. Galet vad fort det har gått, förstår inte var tiden tar vägen. Det är som det är helt enkelt. Har nästan slagit in alla mina fina paket ikväll också, känns ju bra!

Hade förresten en så sjukt fin helg, behövdes verkligen. Lördag åt vi middag hos min fina mormor, efter det blev det bio, tron legacy. Inte det bästa jag sett kanske, men sällskapet kunde inte bli bättre. Kvällen avslutades på allstar där jag och Henrik spenderade resten av kvällen vid biljardborden. Riktigt bra kväll!

På söndag gick jag på stan med min far och handlade lite klappar, mycket mysigt. Efter det bjöd jag med han på Luleå basket! Bra avslut på en grym helg.

Annars tänkte jag sova så fort som möjligt så jag slipper fundera på att onsdagsklubben är i fullgång, men vad gör man när man har ett jobb att sköta. Upp klockan 6 liksom. Tar igen det på lördag!

Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0