111202

Hej och hallå. Hinner inte med att sitta vid datorn känns det som, jobbar och tränar. Men det är ju ändå okeej. December har det ju till och med hunnit bli! Fint, mysmånaden!

Måste bara nämna att helgen var, ja jag vet inte ens om jag kan finna ett ord som kan beskriva hur grymt det var. Rebecca och Fiona ni är såååå otroligt bra. Jag lämnade inte dansgolvet en sekund i lördags, stod längst fram hela tiden och allt var så magiskt. Så grym musik, och så otroligt bra stämning där inne. Lyckad kväll helt enkelt!

Imorgon är det helg igen, och lämnar luleå för att besöka haparanda med jobbet! Blir att få lyxa det på hotell med julbord och spaa. Ska bli riktigt skönt och trevligt! På lördag blir det nog ett ikea besök innan hemfärden! Nu måste jag sova om jag ska orka upp, 6 ringer klockan. godnatt.
Someday, as I look at the sun
I think of you
And traces we leave behind


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0