Like falling stars, you fly into my arms at night

Luleåkalaset. Vad ska man säga? Absolut roligaste på länge, överförväntan! Finfina förfester började båda kvällarna med, ena hos isberg och andra hos åkeblom. Har nog mestadels spenderat båda kvällarna i kafelinotältet där vi dansade tills fötterna tog slut, sjukt jävla svettigt var det också. Helt galet. men det bästa var ju nästan att få träffa folk man inte sett på hur länge som helst.

Inatt kom jag och fridis hem vid halv 7, däckade på kanske sådär 5min. Vid 11 tassade hon hemåt för att jobba. Jag sov vidare och vaknade vid ett, och har inte stigit upp än. Eftersom jag är ensam hemma tog det ett tag innan jag pratade med någon, så när frida ringde märkte jag att min röst var helt borta. Helt sjukt, skrek vi mycket igår eller? Man måste ju ha gjort det alltså. Nä men helt klart den bästa helgen på länge.

Ska fortsätta se how i met your mother nu, har blivit lite smått förälskad i den serien.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0