Sweep me off my feet

Då har man klivit in i arbetslivet. Min andra dag idag då, och det känns ändå som jag börjar få lite koll på vad de sysslar med. Kommer nog gå riktigt fint när jag förstår allt, just nu är det bara så mycket att ta in och förstå så är mest förvirrad medan jag ändå måste få allt rätt. Hittils har jag nog lyckats ganska bra! Man måste verkligen ha med huvudet hela tiden, man vill inte spilla salpetersyra precis.

Det var det. Sitter nu och sörjer lite över att fina frida ska åka bort imrogon i två veckor, hur ska jag klara mig? Men hon förtjänar att åka bort och få lite ledigt, som hon kämpat under sommaren. men kommer sakna dig iallafall..

nu blir det te och bra musik.



And when you kiss me
On that midnight street
Sweep me off my feet
Singing ain't this life so sweet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0