Kept me safe and sound all night

Så var påsken över. Har hunnit med en massa. Umgåtts med min fina klass i fredags, en mysförfest fick vi till och sen vandrade vi mot cleo där kvällen fortsatte. Sent på natten vandrade vi hem och trötta och kalla men glada kröp jag och jenny ner och somnade på direkten, en riktigt lyckad kväll. For till stugan på lördagen och låg mest död i solen och återhämtade mig, galet skönt!

Igår bestämde jag och sabina oss för att ändå gå ut på krogfesten, vilket typ resten av luleås befolkning också gjort. Vi kom tíll kön vid halv 11, och kom in där vid halv 1. Så galet med folk. Efter att vi kom in så hade det endast släppts in 50 pers till typ. Så vi hade riktigt tur. men efter att ha stått och klämts ihjäl och typ kissat på sig så var inte humöret på topp precis. Men det ändrades rätt fort efter att man träffat hur mycket känt och nytt folk som helst!

nu ska det bli så sjuuukt skönt att få sova ikapp lite timmar. godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0