It's all your own and I can't tell

Ja jag säger bara en sak, true blood. Efter varje avsnitt tänker man typ att det inte kan bli värre, men ja, det kan det. det är sjukt, det är nog därför det är så bra. Dagen har bestått av plugg, plugg och plugg. Imorgon ska jag förflytta mig till kulturens hus, en liten förändring iallafall, dock blir det plugg där också.

Visst känns det som i luften att våren är på väg nu? Imorse när jag var ute med malte kändes det riktigt mycket, bara genom av att gå på asfalt blir man ju typ lycklig. Imorgon tror jag det blir premiär för en springtur, har längtat hela vintern typ. Ska ladda ipoden med massa musik, kommer nog aldrig vilja sluta springa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0