True blood

True blood kan ju vara den galnaste serien på länge? Det blir fan tokigare för varje avsnitt, ändå tycker jag det är sjukt bra. Fråga mig inte varför, men jag verkar ju inte vara ensam så helt knasig är jag ju inte.

Kvällen har annars bestått av fotboll, idol och trueblood. Samtidigt har jag pluggat ikapp fysiken, riktigt skönt att det är gjort.

Är förövrigt så sjukt trött i kroppen. Har nog aldrig varit så slut under en match som jag var igår, kände som om benen var spagetti när jag sprang, fick knappt iväg bollen men ändå kämpade jag och hela laget och visst lönade det sig, vinst med 3-2. Tog en vilodag idag från träning, ifall jag håller på att bli sjuk kan det ju inte vara bra att träna så. Vi får hoppas det var något annat! :) Nu ska jag gå upp på min vind och krypa ner, det är verkligen jättemysigt där när det blåser såhär mycket, det viner som runt om i hela rummet! Nåväl, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0