Söndag

Är hur trött som helst. Har pluggat hela dagen, då kan ni ju tänka hur effektiv jag var? Inte så speciellt nej. Kan ju bero på att det blev två rätt sena kvällar i helgen, men det var det värt. I fredags var vi hos mia innan cleo, och jag önskar att vi hade stannat kvar där kan jag säga. För i stan var det, kaos. Kön till cleo var helt sjuk, jag klarade inte av att stå där. Så vi gav upp. Jag, Otto, Jenny, Tomas, Kalle och Tobbe gick till heroes ist och hade det mycket trevligt!

Igårkväll var jag hos sabina och myste på med b&j och pratade massa strunt med tjejerna. Sen gick jag och sabina till martins lokalfest. Helt mysig lokal, bubbelpol och bastu och sånt, men det var ju inte riktigt vi beredda på så det blev inget bad för våran del:) Men det var riktigt trevligt där, helgen avslutades hur bra som helst.

Bara att ta nya tag nu inför en tuff vecka, tre prov väntar.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0