It's such a perfect day

Det finns verkligen inte ord som kan beskriva hur mycket deras musik betyder. Jag förstår knappt själv, varför blir man aldrig less liksom? Jag lyssnar verkligen varje dag på samma låtar om och om igen. Först på morgonen när mobilalarmet ringer, på bussen på väg till skolan, när jag kämpar igenom lektionerna, påväg hem, när jag tränar och nu framför datorn innan man ska sova.

och just nu är det den här låten som spelas om och om igen.



The sky could be blue, I don't mind, without you it's a waste of time


Kommentarer
Postat av: sofia

Jag håller så jakla mycket med. Dom betyder så otroligt mycket! Alltid har man en ny favorit man nöter till tusen. Vi kan nästan säga att vi är lite Coldplayilized ;)

2009-09-14 @ 20:25:21
URL: http://sofialaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0