idolidolidol!

Sjukt vad man fastnar för det programmet alltså! Har redan flera favoriter, kommer inte klara av att vänta till i morgon alltså. Kommer säkert inte ha tid att kolla då heller, knivigt läge liksom. Får lösa det på något vis.

och imorgon är det freeeeedag. Finally! Har längtat sedan, ja vad ska vi säga, måndag morgon. Kvällen är också rätt planerad, tror jag. Blir middag på östernspärla för att fira min kusin, sen blir det förfest hos mia med några tjejer från klassen. Sen ska alla ut till cleo, såklart. Vill verkligen också följa, får se hur det blir. Annars får jag stå utanför och se på haha nej men det blir nog bra. Lördagens planer verkar också riktigt nice så jag är inte så deppig, det är som det är.

Imorgon blir det att söka som en tok på stan efter något att ha på sig. Hittade nu en riktigt fin klänning, blir en sväng på H&m skulle jag tro.

Nu ska jag sätta ihop mitt armband som jag och jenny köpt idag. Vi gick till en pysselaffär med massa pärlor och grejs. Så har köpt en kedja med lite berlocker. Hur fint som helst för typ 25 kr!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Pearlshop borta vid loet möjligtvis? Dom har massor med fint, och billigt är det också :)

2009-09-24 @ 22:47:04
URL: http://nightsgrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0