*

Är kristna bättre människor?
Är det en och samma Gud?
Bla.Bla.Bla.

Det finns en anledning till varför jag valde natur känner jag nu. Varje gång jag måste ta och plugga religion eller samhälls blir jag så sugen på att hellre prioritera matte eller fysik, det är då jag verkligen förstår hur roligt matte är. Nåväl, bara att kriga på.

Såg just att Sara hade länkat mig på sin blogg, kändes ju skitbra, för ser hennes blogg som värsta kändisbloggen typ, haha får hoppas några av hennes massa läsare klickar sig vidare hit!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Samma här! Det är så jäkla luddigt det här med religion. Aldrig ett rent svar utan bara en massa slutsatser och bajs.

2009-09-29 @ 22:26:07
URL: http://nightsgrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0