Best of you

Har haft en riktigt fin helg med mina fina tjejer. Igårkväll var vi här hos mig och myste på med bastu och bubbelbad, ja mysfaktorn var hög kan jag lova. Så nu har vi laddat upp med energi inför en ny vecka med plugg och träningar. Kan behövas nu när det finns så mycket sjukdomar överallt, hoppas verkligen inte jag blir sjuk, känns som att en efter en insjuknar, så det kanske inte är så konstigt om man känner sig lite hängig.

Men nu känner man sig inte bara hängig, utan deppig också. För nu är nämligen sista matchen för säsongen spelad, med lag ett iallafall. Imorgon är den sista med lagtvå. Så sjukt tråkigt. Men som tur är fortsätter träningarna ett tag till, hur skulle vi annars klara oss utan att få träffa varandra? Finns inte på kartan alltså:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0