wish you were here

Helt slutkörd alltså, kändes att det var ett tag sedan jag tränade plus att jag varit sjuk rätt länge nu, men oj så skönt det är nu efteråt. Jag och majson körde spinn/core! Blir fler gånger kan jag lova.

Har precis sett klart true blood, är ännu mer slut efter det. Jag tycker det är så jäkla creepy så jag är rädd helatiden för att något eller någon ska hoppa fram helt plötsligt, som i en skräckfilm typ. Det liknar verkligen ingenting annat, därför blir det riktigt bra.

Imorgon har jag bara matteE och sen slutar jag, det blir nog inpuls då direkt, får se om min farbror var på att köra något pass, annars blir det nog gymmet!(: Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Samma här! Varenda gång det är en närbild på någon förväntar jag mig att det ska hoppa fram någon bakom axeln på dom. Det fåniga är att det gör ju nästan aldrig det! När han dök upp där på kyrkogården trodde jag att jag fick en hjärtattack däremot xD

2009-10-17 @ 12:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0